rosearoxo

Uppehåll..

Kategori: Allmänt

Jag har ju haft ett fantastiskt långt uppehåll här i bloggen, fråga mig inte varför. Har inte direkt känt mig inspirerad att skriva, men nu känns det som att jag börjar komma på bättre tankar igen! Fick just ett enormt sug av att skriva.
 
Ja vad har hänt då? Väldigt mycket har hänt.. Har bland annat sålt radhuset och flyttat till stan, pga. lägenhetsbristen som råder för tillfället så huserar vi i källaren hos svärföräldrarna. Fungerar helt OK, inte optimalt men som sagt, helt OK. Hoppas vi får tag i en lägenhet snart.
 
Själv har jag de senaste två veckorna spenderat större delen av min tid i Boden hos min älskade syster, hennes sambo och två underbara små trollungar. Har varit mycket häst under veckorna med andra ord. Allie står fortfarande kvar i Boden under inkörning, hon är superduktig och har haft en växtperiod nu under en tid men det börjar mattas av nu. Passade på att gå på bio i Boden och se Breaking Dawn pt. 2 med Emely, bra film men tyvärr lite besviken. Måste se den igen.
 
Sen en annan positiv nyhet, min Pappa har för ett tag sedan köpt in sig i en travhäst med Mats (Emelys sambo) och idag kom han tvåa i sitt lopp efter vila. Namnet är Moflos Jerker - Nog visste jag allt att han kunde, fina häst. Bjuder på en bild.
 
 
Det får bli allt för mig idag, nu hoppas jag bara att jag kommer ihåg bloggen och att skriva, förhoppningsvis. Annars får någon påminna mig om det.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: