rosearoxo

Julklappar

Kategori: Allmänt

Oj, nu har det varit tyst på bloggen här nu några dagar. Haft fullt upp under helgen då svärmor fyllt 65 och skulle ha storkalas. Hjälpte till så gott det gick. Fredagkväll var det upp och ner på vinden samt montering av hyllor i vardagsrummet, julpynt och diverse förberedning inför. Lördagen var det kalas och då var det ju också en hel del att stå i. Hon blev då nöjd med presenterna och det var ju kul. Söndagen försvann också i en dimma då vi stressade runt hittan dittan på äventyr. Idag var det sovmorgon och sen handla julklappar.
 
Så, till julklapparna, gud så nöjd jag blev över dagens fynd. Speciellt över Pappas julklapp och Fridas som jag hittade. Kunde inte bli bättre, men kan ju tyvärr inte visa vad jag köpt på bloggen då det kommer fram till de som ska få det. Så nu är det bara några få julklappar kvar och sen är det klart för i år. Hoppas att alla blir nöjda. Kan däremot inte bli klok på vad jag ska köpa åt Moster Ella! Hjälp?
 
Ikväll blir det Breaking Dawn med Stefan, han har ju inte sett filmen men hade lovat mig en bio-tur när han kom hem från Norge så han kan väll inte direkt säga nej, även fast han tycker att filmerna suger. Så för mig är det andra gången jag ser den men det är ju lika bra då man knappt hann med om vad som hände första gången. Känner mig alltså rätt nöjd ikväll.. hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: