rosearoxo

Drömmar!

Kategori: Allmänt

Idag har det egentligen inte hänt så mycket alls, fick en rejäl sovmorgon och trots att Emely försökte väcka mig flera gånger så ville jag inte vakna. Hade jag försökt väcka en människa som var lika seg som mig hade jag förmodligen fått ett psykbryt efter ca 15 minuter och hällt kallt vatten över personen. Men, vad kan jag säga? Det är den personen jag är, som verkligen inte orkar vakna, just för att det är så skönt att sova.
 
På tal om att sova, jag älskar att drömma och vakna av mig själv på morgonen och få fnissa över mina äventyr jag haft under natten. Drömmer så konstiga saker ibland att jag börjar fundera över om det finns en haschtomte där inne som gömmer sig i min hjärna. En av de värsta drömmarna jag haft är förmodligen att jag tappar alla tänder och verkligen känner med tungan att där finns inga, vaknar kallsvettig på morgonen i ren panik och känner efter tänderna och tack gud, så finns de alltid kvar. Har även vaknat en natt i ren panik av att jag blev jagad av en naken man som skulle döda mig med ett gult paraply, det var ren och skär rädsla. När jag fått lugna ner mig en stund så utbrister jag i ett asgarv som väcker Stefan, synd att han är så groggy på nätterna om han vaknar att han förmodligen bara tycker att jag låter helt sinnes.
 
Nåja, åter till verkligheten!
Har inte hänt så fasligt mycket idag förutom att jag äntligen fått äta en kebabfavorit (kebabpizza med sallad, tomat, gurka, dressing, pommes frites samt dressing på) som är så sjukt god. En snabbsväng till stallet med Zanna och Emely sen har vi tagit det lungt hela kvällen. Snart dags för sängen och de hysteriska drömmarna igen. Bjuder på en morgonbild av mig och Kassen som chillar.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: