rosearoxo

Vrida och vända

Kategori: Allmänt

Har jag gjort hela natten. La mig ganska sent igår kväll då jag ska "vända om" dygnet till nattjobb. Låg där i sängen och spelade Wordfeud in på småtimmarna för att sedan somna. Härligt. Jag har vaknat av och an hela natten, sjukt störande. Varit upp 3 gånger totalt och sprungit runt som en yr höna. Vaknade slutligen vid 12:30 nu idag och steg upp, bådar inte gott för natten. Jag kommer vara totalt död imorgon på morgonen.

Idag ska jag nog tvätta upp mina rosa mattor så jag kan lägga in dem i köket, då blir där lite mer rosa och mysigt. Perfekt för mig men S kommer gå i taket när han ser det. Stackars älsklingen!

Så har jag börjat fundera vilka nya gardiner jag ska ha i köket sen när jag ska byta, kanske ska bryta kontrasten och skaffa mig ett par turkosa som matchar till de nya knopparna som Denice ordnat åt mig från Ikea. Bild i inlägget nedan. 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Turkosa gardiner kommer bli snyggt, do it :) snyggt med dom nya knopparna !!!

    2012-05-23 | 16:29:18
    Bloggadress: http://sandra.b99.org

Kommentera inlägget här: