rosearoxo

Summa summarum..

Kategori: Allmänt

Hej alla få bloggläsare!
Har faktiskt inte så många, men ändå relativt för att nyligen har börjat blogga, har hela 4 följare på bloglovin, vill väll inte direkt kalla det för rekord. nåja, får se hur det tar sig helt enkelt.

Har en hel del att rapportera.
För det första så startade jag igång min träning igår, än så länge är det hemmavid på rumsgolvet med hjälp av en yogamatta och lite youtube/tidning/blad inspriation, kan säga att det faktiskt tar ändå då jag hade nådig träningsvärk imorse efter gårddagens första pass om än det bara blev 20 minuter totalt. Körde då olika versioner av plankan, rumplyft, tålyft och lite stretching. Idag utökade jag med lite utfall för att träna låren också. Känns riktigt skönt faktiskt.

För det andra så rökte jag mina sista cigaretter idag också, få hoppas att jag har nog med självbehärskning för att inte falla tillbaka men än så länge går det bra och har absolut inget sug, har dock bara varit utan pinnar sedan kl 14 idag, så alltså 8 timmar men brukar känna sug tidigare än så. Har dessutom haft behärskningen nog att INTE köpa pinnar när jag var och handlade. Duktig Sandra!

Imorse då jag vaknade var jag PIGG SOM EN LÄRKA, är första gången det hänt mig en förmiddag, steg upp vid 5 och har under dagen inte gäspat en ända gång tror jag. Riktigt härligt faktiskt. Efter jobbet blev det att sitta ner och chilla en stund, sedan till stallet. Min lilla vita pärla har varit en rymling idag, tokfian. Men det ordnar vi med imorgon så får hon kanske gå ut en stund i hagen, måste ordna med ström annars kommer hon bara att gå ut när hon känner för det, vilket inte är bra.

Sedan så fick jag låna trafikböckerna av bästa Denice idag också så jag har börjat plugga inför körkortet nu, har hunnit läsa hela 36 sidor nu ikväll. Det tar sig sa mordbrännaren.

Dagen blev ultimat av att brevbäraren plingade 3 rappa på ytterdörren och levererade skorna från Nelly med världens bredaste leende och orden "Den här glömde jag allt, nu blev du allt glad va?", jodå, jag som bara älskar skor blev väldigt lycklig. Nu inväntar jag bara shortsen och så sen kommer mina sommaroutfits vara perfekta. Åh i love it.

Dagens shopping :)



Kommentarer

  • Carrie säger:

    Du har mig också som slaviskt följer din blogg hun <3 ;)

    2012-05-31 | 02:03:09
  • dennan säger:

    haha, gillar att fatet är överfullt!

    2012-05-31 | 17:09:27
    Bloggadress: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: