rosearoxo

Seg..

Kategori: Allmänt

Idag är jag så seg att det går inte dit en till, tycker jag har sovit hela dagen, om än jag inte gjort det. Vaknade imorse när S vaknade och var uppe ett bra tag efter att han hade åkt. Låg i sängen länge och drog mig, men var så trist att vara vaken vid den tiden så jag gick och la mig igen. Vaknade några timmar senare och gick upp igen, men det var tråkigt då också så jag gick och vilade en stund till. Sjukt trist dag, sen är det så deppigt när det inte är någon sommarvärme alls och snart Juni. Tycker det är väldigt hurvigt ute.

Snart ska jag börja med middagen då det blir storkok så in i bomben. För några dagar sedan beställde jag 6 kg köttfärs och de var packade i 1kg's påsar så idag blir det att steka upp första bomben. Blir tacoköttfärs av ena och köttfärssås av andra så får vi oss några matlådor.

Dåliga nyheter fick jag dessutom igår innan jag gick till sängs, blir ingen reparation på telefonen förän nästa vecka då killen som skulle göra det hade räknat fel på frontar han hade till telefonerna och han skulle inte få in några nya föräns nästa vecka. Jobbigt läge..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: