rosearoxo

Otursfågel

Kategori: Allmänt

Jag är sannerligen en otursfågel ibland. Igår när jag var mitt uppe i allt stök med middagen så lyckades jag riva sönder min telefon, eller man kan väll kalla det en sån "freak of nature" olycka egentligen. Jag stökade på som bäst när jag skulle koppla in brödrosten, tog sladden och stoppade in den i väggen, råkade stöta till micron där kaffeburken står, kaffeburken "glider" ner från micron till bänken där den studsar i, min telefon ligger en bit ifrån och dunsen får den att "studsa till" så den flög i golvet och blev i tusen bitar. Kunde inte tro att det var sant! Händelseförloppet gick i slow motion. Så nu är jag praktiskt taget utan telefon till på Onsdag då den ska in på rep.

Annars så blev middagen väldigt god, tyvärr blev sambon väldigt sen så jag fick avnjuta den själv, men han sa att den blev väldigt god. Idag bjöds det på kyckling och hur jag än vrider och vänder på det så lyckas jag alltid få den smaklös. Idag så tog jag verkligen inga risker, blev grillolja, chilimix och BBQ vitlökskrydda och in i ugnen men ändå blev den smaklös. Usch vilken besvikelse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: