rosearoxo

Lördagens bravader

Kategori: Allmänt

Som jag skrev igår så var vi ute på lite äventyr i Lördags jag och S. Det begav sig till Bodan för att hälsa på familjen Lundemo/Berglund. En väldigt trevlig sammankomst med lite berusande drycker i olika slag. Vi åkte dit väldigt sent och var väll faktiskt en ren impulssak. Slutade med att vi spenderade natten där i en liten stuga de har på gården, var väldigt mysigt. Dagen efter mådde jag som en upphängd, nersläppt, överkörd men det gick över framåt dagen, fick skjuts hem av Mamma som hade jobbat ett dyngsskift. Kändes sådär lagomt tonårsaktigt att Mamma fick komma och hämta dagen efter kvällen före, skillnaden var väll att nu var det minus utskällningen. Haha!

Åkte en sväng på solbacken och införskaffade Mammas morsdagspresent, som jag också skrev om igår. Sen blev det skopunkten, S köpte ett par nya skor men jag hittade verkligen ingenting av intresse, första gången det har inträffat mig på en skoaffär, jag brukar vilja ha ALLA skor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: