rosearoxo

Förbannad på bloggen..

Kategori: Allmänt

Bestämde mig igår kväll för att jag skulle pimpa till bloggen lite, eftersom att jag har en 3-årig gymnasial utbildning inom IT-Media så jag tänkte att det är ju lätt ordnat. Satte mig med en the kopp framför dumburken och började försöka, efter ca 20 minuter av kaos och slitna hår rötter var jag så arg att jag såg rött. Dumma HTML-taggar säger jag bara. Minns knappt någonting, å andra sidan till mitt försvar är det hundra (se tre) år sedan jag gick ut gymnasiet så jag skyller på det.

Satte mig därefter på Facebook och försökte få någon att förbarma sig över min design, det ena ledde till det andra och så hittade jag efter tips, en tjej som heter Isabelle som kunde förbarma sig, så därav min nya bloggdesign. Mycket fint, jag är väldigt nöjd.

Nu tagga inför jobb halva dagen.

Kommentarer

  • Jonas säger:

    Kan du inte plocka bort all reklam??? Du har ju as mycke :)

    2012-05-22 | 19:29:04
  • RoseaRoxo säger:

    Jonas: Tyvärr kan jag inte plocka bort den :(

    2012-05-23 | 01:15:09
    Bloggadress: http://rosearoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: