rosearoxo

Att prata i sömnen.

Kategori: Allmänt

Min sambo S är en rolig prick att dela sängen med. För några nätter sedan vaknade jag väldigt förvirrad av att någon ligger och drar rövarvisor i sängen, med andra ord, svär så att tungan svartnar. Trots min yrvakna hjärna tyckte jag att det var superkul och jag skrattade mig till sömns igen.

När Elitserien var i full gång och jag satt här inne i datarummet (se: klädskrubb/städskrubb/förrådsskrubb/överblivetskräpskrubb) när jag plötsligt hör en man vråla utöver sig, därefter hör jag en ljudlig smäll i väggen, antar att det var fel lag som gjorde mål ?

NU har han tagit priset för mest udda att göra i sömnen, just nu när jag satt och pillade runt på olika bloggar så hörde jag någonting morra, jag blir livrädd och tänker VAD i tusan, sen hör jag det igen och nu lyssnar jag verkligen.. Ja se på fan alltså, S ligger i sängen och morrar.. Paus.. Gapskratt.. Skakar på huvudet!

Vilken kille jag har...
Klart man inte kan sova när det är så roligt att vara vaken och lyssna!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Kan du inte spela in S så vi får höra hur han låter :)

    2012-05-23 | 06:05:44
    Bloggadress: http://sandra.b99.org

Kommentera inlägget här: