rosearoxo

Lördagskväll..

Kategori: Allmänt

Hade en helt underbar Lördagskväll med min gamla vän Karro. Snacka om "vardagslyx" deluxe. Började dagen med att storstäda hemmavid, bar upp en jäkla massa kartonger på vinden, trodde att jag skulle dö. Som tur var kom Jens förbi på en tjuvrök så jag slutade med mina dumma fasoner. Har jätteont i armen idag!
Hursom, så gick jag och Karro på Carl Viktor och åt en helt underbar 2-rätters middag. Oxfile, beasås och pommes till varmrätt och Creme Bruleé med bär till efterrätt. Därefter en sjukt bra "feelgood" film på bio. Behövde verkligen en tjejkväll.
Idag så var jag och handlade lite nya saker till lägenheten. Bilder kommer senare men jag blev supernöjd med resultatet och är lika imponerad av mig själv varenda gång jag byter ut saker i min lägenhet. Smakprov, mer bilder kommer sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: