rosearoxo

Långa nätter..

Kategori: Allmänt

Godmorgon världen. Idag är en perfekt morgon. Inatt sov jag ca 2 timmar, kunde inte riktigt komma till ro. Inte direkt det optimala för dagen. Men det får duga. Måste åka in till stan väldigt tidigt idag och göra några ärenden. Möjligtvis kanske jag kommer hem med något nytt alster till min garderob. Förstå min förvåning när jag vaknar så ligger jag i världens tryggaste famn, älskling låg och höll om mig som aldrig förr. Väldigt gulligt. Fint sätt att vakna på. Fördelen med att ha en liten säng är att det inte finns så många kryphål.

Dagens plan är att först springa ärenden. Förhoppningsvis snabb lunchdate med min Caroline, därefter ridtur med min andra Karolina. Skulle få låna en häst att rida på då Allie inte riktigt är redo för sådant. Hoppas bara vädret förbättrar sig så att man blir lite motiverad bara. Nu är det dags att sänka andra koppen kaffe och äta lite frukost.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: