rosearoxo

BUSIG..

Kategori: Rosea's Shopping

Ja, igår var jag riktigt busig faktiskt. Hade en hel dag planerad med Denice på stora staden Skellefteå för lite shopping som skulle avslutas med ett frisörbesök eftersom att jag sett ut som en randig tiger i ruffset. Said and done. Hade en sjukt kung dag på stan och hittade mycket fint. Köpte bland annat en Buddah till mitt köksfönster, bättra på karma och feng-shuia lite sådär.
 
Gick till frissan. Planen var alltså att jag skulle bli blond. Japp, so far so good. Gick dit och började med att få i en avfärgning i håret, började snacka med frisören om färger osv. hippsvipps så säger hon "Du skulle vara så HIMLA snygg i orange hår", jag håller halvt med sådär nickandes och tänker att jo, det hade fan vart ball. De andra arbetande frisörerna håller med stormförtjust. Övertalande från frisör OCH kunder under ca 30 minuter. Rådfrågade juryn och sedan körde vi på som fan. Så jag blev inte blond.. jag är orange och fan så ball det är. Trivs som fisken i havet.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: