rosearoxo

Ångest..

Kategori: Rosea's husdjur

Så, nu är det bestämt, min fina tjej ska flytta till Boden över sommaren för inkörning hos Emely & Mats. Känns härligt på ett sätt men samtidigt får man ju lite ångest, kommer sakna henne som en galen min fina lilla tjej men jag vet att i slutet av dagen är det så värt det. Nu tänker ni säkert: MEN VÄNTA NU! Det är ju ingen travhäst? Nej, det är hon inte, hon ska i slutändan bli en westernhäst (förhoppningsvis) men då har jag alltid velat ha en häst som ska gå allround så därför har jag velat köra in henne sedan dag ett. Anledningen till att jag bett min syster och hennes sambo att göra det är helt enkelt för att de är vana, de vet vad dom gör och dessutom så kommer det att bli rätt från steg ett.

Min fina tjej <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: